Przejdź do głównej zawartości

Trip To London

Witajcie kochani , nawet się nie tłumaczę za tak długą nie obecność na blogu , po prostu jest mi wstyd.
Obiecuje sobie jak i wam , że niedługo wstawię zdjęcia ze stylizacjami . Dzisiaj trochę o krótkiej wycieczce do Londynu ( 2 dniowej). Pierwszy raz byłam w Anglii/Londyn i naprawdę polubiłam to miasto . Cały czas pełni życiem, ludzie są mili, klimat jest niesamowity, najchętniej bym została tam na dłużej. Troszkę zobaczyłam fajnych miejsc i budynków , a jakich to już zapraszam do oglądania zdjęć.
















+


Komentarze

  1. I LOVE London! Bylam dokladnie w tych samych miejscach! :3 http://sweetyeahday.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje marzenie, aby tam być ;)
    Zainteresował mnie Twój blog, więc obserwuje.
    welcomeetoomyworldd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bezsprzecznie Londyn jest najpiękniejszym miejscem na świecie ;))
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś mieć super pogodę, zazdroszczę ponieważ ja byłam w Londynie zimą :) Super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zdjęcia, zazdroszczę :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było jakoś super ciepło w sobotę rano padało i to mocno, tak ok 11;00 już słoneczko wychodziło . Niedziela była bardzo słoneczna ;) Mówię o 24i 25 maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post masz talent do pisania tylko pozazdrośdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Londyn to świetne miasto :P. Wspaniałe zdjęcia!

    http://yelloum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce , Londyn <3 Kiedyś chciała bym tam pojechać :) W wolnym czasie Zapraszam i liczę na jakieś kom :)
    http://natalianatinatalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ty piękna jesteś!
    http://kiproovska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :) ja również wybieram się w najbliższym czasie do Londynu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia miasta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać zdjęcia z podróży, Twoje są świetne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/2014/06/pierwsza-wspopraca-allepaznokcie.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Londyn to moje marzenie, kiedyś pojadę!

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Lucky you! Looks amazing there! :) I really want to go!

    OdpowiedzUsuń
  18. aww you and your boyfriend are so cute together! and beautiful photos btw.. hope you enjoyed london! x

    Check out my new giveaway @ http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anglia to niesamowite miejsce, piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. London looks lovely! xx

    blancheneve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama byłam w Londynie kilka lat temu i bardzo mi się podobało chociaż żałuję, że nie mogłam go pozwiedzać tak na własną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :) !
    zapraszam do mnie : http://madame-venus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. The photos are so lovely, great impressions of London!

    OdpowiedzUsuń
  24. Your pictures look beautiful! Makes me want to visit.

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. przecudowne zdjęcia i piękne miejsce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. <333 uwielbiam London !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing photos!! I looooove London! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne zdjecia!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najpiękniejsze jest trzecie zdjęcie, chociaż i tak każde pięknie Ci wyszło :)
    Zapraszam również do mnie: http://always-cursed-princess.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia.
    Ja nigdy nie byłam w Londynie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie. Będzie mi ogromnie miło jeśli ty zrobisz to samo :)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post and picture! Thanks for stopping by! Are we following yet? (: New post on my blog.. Stop by me soon! xx

    With love ❤
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia! Zazdroszczę mega wycieczki! :) Świetnie wyglądasz na zdjęciach i z tego co widzę w poprzednich postach masz świetne wyczucie stylu. Myślałaś już, żeby brać udział w stylowym konkursie matarni? Chętnie zobaczyłabym Cię na billboardach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome photos!!!! Would you like to follow each other on GFC?! Let me know on my blog and follow me, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i wspaniała wycieczka :) Kiedyś z pewnością też się wybiorę pozwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne zdjęcia... wycieczka na pewno godna pozazdroszczenia :) Wyglądasz znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bajeczne widoki! Zazdrość 100 pro!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny post ! i super zdjęcia tak przyjemnie je sie oglada !
    zapraszamy do nas ! :)
    http://lifebystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super. Mi Londyn kojarzy się z wyprzedażami, na których obkupiłam się niegdyś niesamowicie. A teraz kupuję na madamsale, oszczędniejsza forma zakupów na wyprzedażach:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :-)
    Zapraszał również na swój ( dopiero zaczynam )
    http://zakapior252.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne widoki
    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia i widoki :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. pozazdrościć ;)
    świetne widoki :)
    paperlifex33.blogspot.com obs - obs ? zacznij i daj znac na blogu

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy post, zapraszam do mnie:) http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award. Pytania znajdziesz u mnie na blogu. Zapraszam :)

    http://missffashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. odwiedzić Londyn - wciąż moim marzeniem :D zdjęcia prześwietne, widać, że się super bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale super
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia i świetny post! Marzę o Londynie, dlatego od razu kliknęłam. Ale te zdjęcia to naprawdę mistrzostwo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia i świetny post! Marzę o Londynie, dlatego od razu kliknęłam. Ale te zdjęcia to naprawdę mistrzostwo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawy post - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przyjemny blog! Świetne logo! Zdjęcia pełna profesja. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog, uwielbiam go czytać.

    OdpowiedzUsuń
  52. Piszesz bardzo ciekawe wpisy. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu