środa, 15 lutego 2017

Zimowy Makijaż


Witajcie kochani,
Długo dość czekałam, aby wam opublikować ten makijaż. Uważam, że jest dość nietypowy śniado-różowy i brązowy matowy cień pochodzi z Inglota. Jasny cień matowy jest z essence. Górną kreskę zrobiłam z brokatu z mysecret. Brokat przykleiłam Uwaga! Na lakier do włosów. Lakierem spryskałam mini pędzelek, a następnie namalowałam brokatem kreskę. Brokat ani drgną utrzymywał się przez wiele godzin w idealnym stanie. Podkład jaki użylam to 150 z marki Revlon i według mnie jest to dobry podkład dla cery normalnej podczas zimy :) 
Zdjęcia makijażu wykonałam po 8 godzinach noszenia go. Na zdjęciach zakrywam usta, ponieważ w ten dzień zapominałam zabrać ze sobą pomadki ochronnej, a dość długo przebywałam na zewnątrz, przy temperaturze minusowej. Niestety moje usta bardzo szybko pękają. Jak oceniacie wygląd makijażu po tylu godzinach? Według mnie makijaż oczu zdał test.









15 komentarzy:

  1. Makijaż prezentuje się przepięknie! Masz talent :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż!
    Jak na 8h, to świetnie się trzyma :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kochana, cudownie podkreślone oczko!
    Makijaż rewelacyjny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooow pięknie!
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz! Makijaż roświetlajacy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Makijaż ,ciekawe zdjęcia masz talent !! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nietypowy makijaż, ale takie lubię najbardziej chociaż sama tak się nie maluję. Jak dla mnie na wielki plus! Wyglądasz świetnie i dodatkowo perfekcyjna kreska.

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper makijaż:) bardzo lubię tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna delikatna formuła, nie przegięte w żadną stronę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę talentu :) Makijaż bardzo mi się podoba :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń