Przejdź do głównej zawartości

Mroźne dni? Wybieram Libre od Yves Saint Laurent. Zapach uwielbiany przez kobiety (YSL 90ml.)

 

Witajcie kochani, chciałbym mieć więcej czasu na pisanie postów, ale studia nie dają mi na to szans. Zawsze jednak przyjemności zostawiam na koniec, a blog jest taką moją małą przyjemnością, którą dziele się z wami. Dziś w poście gwiazdą jest Libre od Yves Saint Laurent. Tak jak w tytule, jest to mój zapach numer 1 na zimę i chłodne dni. Postaram się opisać wam jak najwięcej w tym poście, aby was zachęcić do zakupu lub spróbowania tego zapachu. Zapraszam do dalszej części, na samym końcu czeka dla was również propozycja zimowego makijażu.

Na ten zapach wyczekiwałam z wielką niecierpliwością. W tamtym czasie gdy wchodził na rynek bardzo interesowałam się piosenkarką Dua Lipa. Niesamowicie byłam zaskoczona lawendą i cytrusami, spodziewałam się jednak zbyt poważnego zapachu dla siebie. Jednak udało się zapach idealnie się wpasowuje w moją skórę i jest niesamowicie intrygujący. Koniecznie przeczytajcie opis składników.

Woda perfumowana YSL Libre pachnie jak orientalne perfumy paprociowe. Została zbudowana na kontrastującym zapachu świeżego kwiatu pomarańczy, pudrowej lawendy i miękkiej wanilii. To hybryda zupełnie przeciwnych biegunów - są z jednej strony kremowe i kobiece, z drugiej ostre i surowe. Zapach został wydany w 2019 roku. Libre stworzyli Anne Flipo i Carlos Benami. 

Głowa (tzw. górne nuty- rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się).

❅czarna porzeczka, 

❅olejek z gorzkiej pomarańczy (petit grain), 

❅olejek z francuskiej lawendy, 

❅olejek mandarynowy

Serce(Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuję przez ok. 2-3 godziny.)

❅jaśmin indyjski, 

❅jaśmin,

❅kwiat pomarańczy, 

❅lawenda

Podstawa (Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuję się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.)

❅piżmo,

 ❅wanilia madagaskarska,

❅ambra, 

❅drzewo cedrowe

❅Grupy zapachów:

❅owocowe, kwiatowe

Flakon idealnie odzwierciedla charakter zapachu jest elegancki, ale zaskakujący. Niesamowita dbałość i prestiż jest widoczny gołym okiem. Niby nic odkrywczego, a jednak mamy zachowane w nim to, co urzeka. Złoty napis marki otacza flakon a złote obramowanie przy atomizerze dopełnia go w całość.

Dwóch wspaniałych perfumiarzy i 7 lat pracy nad tym zapachem dodatkowo przekonuje mnie o jego wyjątkowości. Stwierdzam, że zapach jest dobry i długotrwały. Anne Flipo i Carlos Benaim czerpią inspirację z klasycznej rodziny perfum paprociowych, jednak prezentują jej znacznie młodszą, współczesną wersję. Libre jest odważna, bogata i pełna kontrastów, co idealnie pasuję do stylu życia dzisiejszych kobiet.

Jak dla mnie mocne otwarcie zapachu było początkowym go odrzuceniem. Wydawał mi się zbyt ostry, na szczęście przeszłam metamorfozę od totalnego odrzucenia do zakochania. Zapach rozpoczyna kwaśna czarna porzeczka i to właśnie z nią mam częsty problem. Jednak w tym zapachu wyjątkowo stała się dla mnie przyjemna. Łączy się ona ze słodką mandarynką i pomarańczą, nadając kompozycji soczystej barwie. 

Sercem Zapachu jest niepodważalna kwiecista kobiecość. Bukiet kwiatu pomarańczy i jaśminu daje lekkość i delikatność pozostałym składnikom. Niespodziewany kontrast do absolutnej kobiecości białych kwiatów przynosi lawenda. Nie jest to jednak jej ziołowa forma, lawenda Libre jest nieskończenie pudrowa. Petitgrain dodaje jej nieco zielonej, roślinnej świeżości. Według mnie absolutny fenomen w całym składzie.

Końcowa nuta jest w moim odczuciu zimowa, nieco ciepła i otulająca. Drzewo cedrowe i ambra to odważne składniki w damskim zapachu często spotykane w propozycjach dla mężczyzn. Taki właśnie był zamysł twórców, aby zapach mógł być również opcją unisex. Jednak osobiście myślę, że jest on zbyt pudrowy i kwiatowy dla większości Panów.






Komentarze

  1. Jestem ciekawa zapachu tych perfum :D Flakonik prezentuje się bardzo ładnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię perfumy, jak napisałaś w poście, ,,kremowe i kobiece, z drugiej ostre i surowe".
    Poza tym uwielbiam zapach cedru. Moje ulubione perfumy Narciso eau de parfum mają w składzie cedr i dodatkowo jeszcze ekstrakt z białego cedru<3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny flakon, zapach pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The bottle looks amazing. Great photos of you :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakon piękny, zapach raczej nie dla mnie. Ale gdybym miała możliwość to chętnie sprawdziłabym tester :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, przepięknie się prezentują te perfumy :)

    Ale zauroczył mnie też Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachu nie znam, ale jestem oczarowana tym flakonikiem <3
    Piekne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go. Flakonik ma piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny flakon. Koniecznie muszę poznać zapach tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny flakonik 😍
    Zapach musiałabym powąchać ,ale przyznam że zaintrygował mnie 🙂
    Makijaż również jest piękny -idealny na zimę 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny flakonik, nie znam tych perfum, ale myślę, że zapach by mi się spodobał 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. This sounds like such an intriguing scent. And the bottle is just beautiful! So elegant but still exciting. Such a wonderful post <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o ludu świata ale cudowne zdjęcia! Jakość powala na paszczę:) wyglądają te zdjęcia jakby chciały wręcz wyjść z monitora:) na te perfumy się czaję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Jestem bardzo zaintrygowana tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny flakon i opis, aż mam ochotę go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. awesome atricle guys :)... have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że ten zapach mógłby mi przypaść do gustu, ale szczerze mówiąc sama nie jestem pewna.. Flakon cudowny

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny flakon. Nie poznałam jeszcze tego zapachu. Jednak bardzo lubię otulające zimowe perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Flakonik prezentuje się bardzo ładnie. Zdecydowanie zaciekawił mnie ten perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie <3
    Niestety nie znam tego zapachu, flakonik cudowny prezentuje się pięknie :) chętnie poznałabym go bliżej, uwielbiam otaczać się zapachami :) cudowne zdjęcia, piękne! Wspaniały wpis :)
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż, też bym chciała umieć robić taki make up :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachu nie znam ale bardzo ładny makijaż kochana 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  24. nuta zapachowa rzeczywiscie nalezy do tych odwazniejszych. przypuszczam, ze moglby mi sie spodobac ;)
    ps. przepiekne oczko ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi że to cudowny zapach

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma piękny flakonik, lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Flakonik piękny- jestem bardzo ciekawa zapachu- bo skład to zdecydowanie klimaty, które lubię. Muszę koniecznei sprawdzić jak pachnie :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfumy kocham :) i mam ich bardzo dużo :)
    Wow, makijaż mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful perfume. I think I would love it...I love floral scents.
    I just followed your lovely blog! ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo uwielbiam perufmy z Yves Rocher! ale tych akurta nie kojarzę nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wąchałam jeszcze tego zapachu ale jak tylko będzie okazja to spróbuje bo wiele osób je teraz poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawiłaś mnie tymi zapachami :) Swoją drogą piękne zdjęcia Kochana :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny makijaż :) Naprawdę zimowy :)
    Zapachu nie znam, ale nuty mi się podobają. To takie, które zazwyczaj lubię w wodach toaletowych. Flakon ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze żałuję, że po opisie nie potrafię sobie wyobrazić zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tych perfum, ale po nutach zapachowych stwierdzam że mogą być dla mnie odpowiednie. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam go, obecnie codziennie po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W końcu muszę się skusić na ten zapach :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam perfumy oparte na "męskiej" bazie, nie przepadam za lawendą, ale ponoć nie pełni ona dominującej roli w tym zapachu :) Muszę wypróbować je w końcu na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny flakon i kompozycja zapachowa również bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wczoraj czytałam o tych kosmetykach. A dzisiaj ponownie natrafiłam na ten wpis na blogu. To chyba znak, ze powinnam wypróbować ich działanie. Jeszcze nie mialam możliwości przetestowania kosmetyków z olejem z konopii, ale chciałabym spróbować. Ponoć faktycznie mają dobre dzialanie nawilżające, a od jakiegoś czasu czuje, ze moja skóra potrzebuje mocniejszego nawilżenia....

    Ciekawi mnie również zapach. Czy jest mocny i czy nadaje się na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, the photos are stunning :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia, zapachu nie znam, ale czytając o nim, mam wrażenie, że mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie ♡
    Jestem ciekawa tych perfum, niestety nie miałam okazji ich powąchać :)
    Muszą być cudowne. Wspaniała, piękna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  44. Jako kreatywna osoba lubiąca świat... koniecznie musisz tu dołączyć: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakiś czas temu miałam okazję przetestowaniaw tego zapachu ( dostałam od znajomej w prezencie miniaturke 10 ml - jest to taka pojemnosć, która pozwala sprawdzić zapach w wielu sytuacjach). Jestem w nim taka zakochana, ze w tym roku chyba sprwaię sobie prezent z okazji urodzin oraz kupię sobie pełną wersję.

    Pomijając sam zapach, bo jest to kwestia gustu, to podoba mi się w nim trwałość. Wytrzymuje ponad 2 dni na ubraniach, na ciele cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne zdjęcia, bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  48. Na ten zapach wyczekiwałam z wielką niecierpliwością. W tamtym czasie gdy wchodził na rynek bardzo interesowałam się piosenkarką Dua Lipa. Niesamowicie byłam zaskoczona lawendą i cytrusami, spodziewałam się jednak zbyt poważnego zapachu dla siebie. Jednak udało się zapach idealnie się wpasowuje w moją skórę i jest niesamowicie intrygujący. Koniecznie przeczytajcie opis składników.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki