Przejdź do głównej zawartości

Elie Saab Le Parfum Royal, ideał na jesienną porę. Wyjątkowy zapach.



Jesień to odpowiednia pora na mocniejsze perfumy. Takie co idealnie połączą się z ciepłym sweterkiem, gorącym kubkiem herbaty, parasolką i duża ilością pracy. Dla mnie taka właśnie jest jesień. Dlatego od zapachów oczekuje trwałości, stabilności w nucie oraz siły poszczególnych składników. Zależy mi również, aby perfum nie sprawiał mnie o ból głowy oraz podobał się innym, ale przede wszystkim mi. Opiszę dziś mój jeden z ulubionych zapachów na jesienną porę, może dzięki temu ułatwia wam wybór

Elie Saab Le ParfumRoyal

Dom Elie Saab
Rodzaj damski
Rok: 2019
Perfumiarz: Maïa Lernout
Przedsiębiorstwo macierzyste Grupa Shiseido
Nuty górne
Mandarynka
Nuty środkowe
Bułgarskie róże
Neroli
Róża turecka
Nuty bazy
Bursztyn
Indyjskie drzewo sandałowe
Indonezyjska paczula
Wanilia



Opinia:
Moje początki z marką Elie Saab nie były do końca trafione. Większość zapachów nie podobała mi się. Każde perfumy, które miałam okazję wąchać były zbyt kwiatowe i mdłe, takie odniosłam uczcie. Dopiero tak naprawdę najnowszy zapach od Elie Saab Le perfum Royal zaskoczył mnie swoją wyjątkowością. Odnoszę wrażenie, że Marka kreuje swoje zapachy dla osób nieco starszych, poważnych, odważnych.
Ja taka nie jestem, czuję się bardzo młoda, przez co nie zachowuje się zawsze elegancko i dostojnie. Lubię luźny styl ubierania i nie należę do osób odważnych. Gdzieś pomimo wszystko zakochałam się w kompozycji Royal.

Gdy patrzę na nuty zapachowe La perfum Royal myślę sobie, że zapach jest oczywisty, ponieważ róża, wanilia, paczula to wszędzie już jest. Jednak zdziwiłam się niesamowicie jak p9te perfumy pachnie wyjątkowo nawet nie potrafię znaleźć nic co by przypominało tę woń.



Zapach jest mocny i trwały. Początkowo najsilniej wyczuwam Indonezyjską paczule. Jest to przepiękna forma owej rośliny nie dusi, daje odczucie co prawda surowość, ale o to chodzi w tej całej kompozycji, aby nie była zbyt słodka. W całym otoczeniu indonezyjska paczula jest wyczuwalna aż do samego końca dzięki temu mogę ocenić, że zapach jest wyrafinowany. Poznałam się, że tyle ile zapachów tak róża w nich pachnie za każdym razem inaczej. Tutaj otrzymuje aż dwie i ku mojemu zdziwieniu róża Bułgarska i turecka wcale nie dominuje tego zapachu. Nie przeszkadzają mi, uważam, że róża turecka jest piękną balsamiczną wersja ukochanej przez kobiety rośliny. Wanilia i bursztyn tworzą solidną słodka bazę. W tym zapachu musiała się pojawić słodkości, bo królowa nie może być tylko twarda i zimna. Bursztyn niesamowicie otula zapach w ciepło. W połączeniu z wanilią daje milsze odczucie zapachu. Drzewo Sandałowe idealnie dopełnia zapach stanowczością. Najczęściej ten składnik jest spotykany w męskich wodach i czasami dzięki niemu zapachy są tak trwałe.
Nuta górna jest bardzo ważna w Elie Saab Le Perfum Royal tak jak jej przydział wskazuje mandarynkę czuje zawsze u góry. Jej delikatna ostrość jest wyczuwalna lekko, ale zawsze na przodzie zapachu. Na koniec zostawiłam kwiat Neroli, ponieważ to mój jeden z najbardziej ulubionych składników. Bardzo żałuję, że nie mogę go wyczuć mocniej, ale malutki kwiatek z pewnością łączy się cudownie z całością. Dzięki całej niby tak oczywistej kompozycji powstał bardzo wyjątkowy, długo utrzymujący się na skórze perfum dla królowej od Elie Saab Le Parfum Royal Woda Perfumowana. Zapach jest pewny siebie, kobiecy, delikatnie ostry, słodki a zaraz balsamiczny. Royal jest bardzo wyczuwalny przez innych a mój dentysta dzięki mnie kupił go swojej żonie.


Trwałość na skórze u mnie 7 godzin .
Trwałość na ubraniach bardzo długa do kilku dni . 
Ceny zapachu na Notino.pl wahają się od 170 zł do 350zl w zależności od pojemności . Ceny w perfumerii Douglas zaczynają się od 250 do 550 zł . 

Jaki jest wasz ulubiony zapach na jesień? 
Czy chcecie więcej recenzji zapachów ? 




Komentarze

  1. Ciekawy... Muszę sobie powąchać, gdy będę w drogerii. Może zachwyci? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu i chyba nie znam żadnego tej marki. Ale flakonik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się flakon. Ja lubię słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taí, eu também, e quanto mais
      suave melhor, não é mesmo, Wioleta?

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu, flakon też mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. E é legal, Ananka. Pelo menos
      é o que falam por aí.
      Beijos.

      Usuń
  6. Jejku, bardzo mnie zainteresowałaś! <3 Z chęcią zapoznam się z tym zapachem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, nie znałem tych perfum i wygląda dobrze, aby spróbować! Bardzo bym chciał, żebyśmy śledzili nas na blogu.
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygował mnie ten zapach. Sądzę, że mnie również mógłby się spodobać. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gostei do blog e dos comentários.
    Será que dá pra você seguir o meu
    blog, hein.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe perfumy. Flakonik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze lubię czytać recenzje perfum :) Co prawda, wiadomo że trzeba samemu powąchać, żeby ocenić,czy nam się podoba czy nie. Po nutach zapachowych już można jednak określić, czy może nam pasować. Jestem ciekawa tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym je bliżej poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Bardzo podoba mi się flakon a zapach będę miała na uwwadze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam te perfumy, bo moja Mama ich używa. Odważne, kwiatowe i bardzo kobiece <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że ten perfum nie jest taki "zapychający". Trwałość też jest niczego sobie, a wielu perfumom tego brakuje :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. I like this royal perfume.
    Love

    You are welcome to visit my blog: www.RedBangali.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam próbkę, uwielbiam, narobiłaś mi ochoty na te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że spodobałby mi się ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze względu na te fazy zaintrygował mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam ulubionego zapachu na jesień, cały rok używam tego samego xD Ale zapach mandarynki baaardzo lubię ;)
    Chętnie poczytam więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem, muszę obczaić jak będę w perfumerii.
    Ja mam dwa ulubione zapachy, nie tylko jesienią, ale przez cały czas, pierwszy to Kenzo L'Eau, a drugi to Thierry Mugler Angel.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jesienią lubię mocniejsze zapachy perfum :) Nie znam tych o których piszesz, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I haven't known this parfum. It must smell really good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. Nuty zapachowe brzmią świetnie, muszę koniecznie je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to moje nuty zapachowe:) muszę sobie zakupić tego cudaka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny flakonik 😍
    Jestem ciekawa czy zapach by mi się spodobał , zdecydowanie wolę te słodkie ☺
    Moj ulubiony zapach to Golden E.Ungaro ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie do końca jestem przekonana czy to byłby mój zapach, ale z ciekawości kiedyś powącham.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tych perfum, ale mnie nimi zaciekawiłaś :D
    Flakonik super się prezentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. szata graficzna, jak i zdjęcie zachwyca, aż chce się wąchać! bardzo mnie zaciekawiłaś, jak się natknę, chętnie zobaczę co się tam kryje ciekawego ;)
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  31. W ostatnim czasie miałam okazje dostać próbkę tego zapachu w Sephorze i zastanawiam się aktualnie poważnie czy sobie go nie kupić. Jest głęboki, jednoczesnie lekki. Moim zdaniem bardzo dobra opcja na jesień oraz zimę. Wyczuwam w nim zarówno piżmo jak i cytrusy. Poza tym podoba mi się forma opakowania kosmetyku i moim zdaniem powinien bardzo ładnie prezentować się na toaletce.

    Jesli chodzi o trwałość to nie mam również niczego do zarzucenia. Trzymały się u mnie na ciele praktycznie cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  32. Za różą nie przepadam, więc obawiam się, że mimo mojej ukochanej paczuli to nie będzie zapach dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nuta mandarynki brzmi dla mnie bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej perfumy, lecz patrząc po nutach zapachowych myślę że na pewno przypadła by do mojego gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obłędny flakon, a co do zapachu to musiałabym powąchać sama

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam ulubionego zapachu przypisanego do pory roku, myślę, ze zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mnie ciekawi ten zapach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki