Przejdź do głównej zawartości

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist



Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu.
Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie.
Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeup?



Ta niebiesko zielona kompozycja jest moim ulubionym makijażem z tego zestawienia. Bardzo długo się zastanawiałam jak połączyć niebieski z zielenią i postanowiłam na zupełnie chłodne odcienie. Na samym końcu postanowiłam dodać coś na podobne łusek.
Najważniejsze produkty: Cienie, to paleta Morphe. Niebieski Eyeliner La Girl cosmetics i zielony Eyeliner to SinSkin.




Kolejny makijaż oka to słoneczka kompozycja, która była totalną improwizacją. Bazowałam na płynnych pomadkach do ust, później nakładłam i zblendowałam cienie. Pierwsze zdjęcie jest przy sztucznym oświetleniu, podsyciłam również kolory w programie oraz delikatnie spłyciłam boki skóry.
Drugie zdjęcie jest przy naturalnym oświetleniu i bez obróbki. Sami Oceńcie. )




Niebieski cyklop z brokatową kreską. Kolorowe Cut Crease często są wykorzystywane do makijażu na insta. Jest to ciekawy typ makijażu, ale pamiętajmy, aby od czasu do czasu odchodzić od takiego typu makijażu. Mój wyszedł śmieszny a zaraz bardzo precyzyjny. Poległam, jeżeli chodzi o sfotografowanie tego oka, to jedyne zdjęcie, które się nadawało. Brokat niestety bardzo się osypywał i sprawiał kłopot w przyklejaniu.



Kolejny Instagramowy hit to chmurki, znalazłam ogrom genialnych takich makijaży i mojemu daleko do nich. Blendowanie cieni były bardzo przyjemne i proste, niestety źle podeszłam do białych chmurek. Myślałam, że uda mi się zrobić je białymi cieniami na mokro, ale nic z tego pigmentacja była zbyt słaba. Nie przygotowałam się i miałam jedynie w swojej kolekcji biały eyeliner z Lovely, który po krótkiej chwili zaczął pękać i się kruszyć. Widać już to na drugim zdjęciu. Obecnie szukam dobrego precyzyjnego białego eyelinera. Znacie może jakiś, napiszcie mi w komentarzu.


Komentarze

  1. Makijaże są piękne. Ja mam zawsze problem z ich fotografowaniem, bo aparat tego dobrze nie chwyta a nie lubię aż tak bardzo przerabiać zdjęć. Niestety na IG często widzę, że makijaże są aż nienaturalnie zrobione. Ale tu też wszystko zależy od sytuacji i tego, co chcemy wyeksponować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami się zastanawiam czy to grafik lub makijażysta.

      Usuń
  2. Twoja kreatywność w kadrowaniu oczu zasługuje na kciuki do góry. Piękne wszystkie cztery style makijażu, które tworzysz.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki akurat 1x1 idealnie nadaje się dla jednego oka
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają te chmurki 😊 wszystkie makijaże oka bardzo ładne i staranne 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Very informative. Nicely written. Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful make-up, if I am ever this good I'll be sure to try a few of these looks. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encantó el post, gracias por compartirlo. Besos. Te sigo para no perderme nada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne makijaże :D Najbardziej podoba mi się drugi oraz ostatni :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda! Niesamowite makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wykonane, piękne kolory. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak dokładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Będę więcej publikować takich postów;)

      Usuń
  10. Chmurki są piękne.Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. No dziewczyno gratuluję talentu 😘
    Przepiękne są te makijaże 😍
    Szczególnie ten pierwszy ,mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, zwłaszcza ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne makijaże :) Oj ja zdecydowanie nie mam takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow te propozycje są po prostu genialne! Masz talent kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem naprawdę pod wrażeniem. Masz talent, jak i wyobraźnię.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są ciekawe i oryginalne. Ja raczej decyduję się na delikatniejsze makijaże, ale uwielbiam oglądać tego typu dzieła u innych! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na codzień też. Nigdy nie wychodzę w takim makijażu.

      Usuń
  17. Spektakularne makijaże, niebieski to również mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na telefon to i tak piękne i wyraźne zdjęcia! Makijaże przecudne, na pewno wymagały wiele pracy 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne efekty w każdej wersji:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie potrafiłam tworzyć makijaży takiego typu.. Chciałabym sie kiedyś nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja mam zblendowac dobrze dwa kolory to już jest problem. Takie pracę to marzenie ale trzeba mieć spore umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne artystyczne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  23. waaaaaaaa zakochałam się w tych chmurkach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie i bardzo podziwiam za taki talent i pewnie też cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugi najbardziej mi się podoba! Gdzie kupujesz te cekiny (czy jak to tam sie nazywa)

    PS. Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliexpress a głównie to są dodatki do paznokci.

      Usuń
  26. Chmurki robią chyba największe wrażenie :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowe i kreatywne propozycje - zestawienie kolorystycznie również wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba taki makijaż, jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się to prezentuje, masz talent!

    OdpowiedzUsuń

  30. Przepiękne artystyczne makijaże potrafią przemienić twarz w płótno, na którym wyraża się indywidualność i kreatywność. Ich misternie wykonane detale i wyraziste kolory sprawiają, że każdy makijaż staje się unikatowym dziełem sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob