Przejdź do głównej zawartości

Lekki matowy podkład z genialną trwałością istnieje - PRETTY VULGAR Cool AF Lava Water



PRETTY VULGAR Cool AF Lava Water Podkład
To najśliczniejsza butelka podkładu od Pretty Vulgar, jaką kiedykolwiek miałam. Ogólnie marka mało jest popularna u nas. Może trochę wam przybliżę tę markę. Produkty Pretty Vulgar, pochodzą z USA, uosabiają kobiecość w pełnym wdzięku, ale i nieco mrocznym wydaniu.. Marka wybrała to, co najbardziej oryginalne oraz zmysłowe w historii makijażu i przywróciła w odnowionej, pełnej blasku formie. Ta kolekcja to idealna propozycja dla kobiet, które lubią eksperymentować ze swoim wyglądem – czasami stawiają na delikatny, zalotny look, a czasami chcą być drapieżne i uwodzicielskie.
Zobacz na Sephora   colorsvibe 150 zł.




Produkt ma nietypową pojemność 35ml. Szklaną i solidną butelkę z pompką. Posiadam Kolor 12 No Filter, jest to przepiękny chłodny odcień z domieszką żółtej poświaty. Jest jasny, dlatego używałam go częściej, gdy moja skóra miała swój naturalny bardzo jasny odcień. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby użyć go również latem, wystarczy dodać odrobinę przyciemniaczu do podkładu, które coraz więcej oferują nam inne marki.
Podkład zdecydowanie mnie zaskoczył pozytywnie, po pierwsze jest bardzo wydajny, obecnie mam go połowę. Produkt wyróżnia się na tle innych, ponieważ Jest on Wegański i nietestowany na zwierzętach. Moim zdaniem powinniśmy takie marki jak najbardziej chwalić. Nie mam tak, że nie użyje inaczej testowanych kosmetyków. Bardzo bym chciała, aby żadne marki nie testowały na zwierzętach. Ma on wykończenie matowe i świetnie leży na suchej skórze. Dokładnie w tym jest fenomen tego produktu. Ponieważ mam suchą skórę i zawsze matowe produktu wysuszały mi ją jeszcze bardziej. Podkład ma delikatną strukturę, niewielką ilością nałożymy Go na całą twarz. Tak naprawdę jest mi ciężko go wam idealnie opisać. Najprościej pisząc, jest to lekki matowy podkład z dobrym kryciem. Naprawdę długo myślałam, że taki nie istnieje i nie będę mogła używać podkładów z przedłożoną trwałością. Podkład również świetnie się sprawdzi dla cery mieszanej. Niestety nigdy go nie próbowałam na cerze tłustej, jednak z doświadczenia wiem, że taka skóra woli również grubsze podkłady.




Co sprawia, że Podkład jest idealny?

Składniki:

Składnik Lava Water to Naturalny surowiec z bazy wulkanicznych ruin na Wyspach Jeju pomaga poprawić ogólny stan skóry i zapewnia ochronę środowiska; wypełniony minerałami i solami odżywczymi zapewnia przeciwutlenianie i wspomaga naturalną produkcję komórek.
Zawiera proszek z węgla drzewnego, który działa detoksykująco pozostawiając czystszą, mocniejszą i zdrowszą powierzchnię. Dodatkowo mamy nawilżające masło Moringa odpowiada również za niwelowanie niedoskonałości. Na sam koniec jest jeszcze Hialuronian sodu: doskonale wiąże wodę w naszej skórze, co opóźnia utratę jędrności oraz niweluje drobne linie zmarszczek.




Coll AF Lava Water ma lekką i cienką konsystencję co sprawia, że nie obciąża skóry.
Jest genialny w swojej trwałości, lekkości i tego jak naturalnie wygląda na skórze. Zdecydowanie zaskoczenie tego roku.
Cena 39,00 USD
ocena 9,5/10

Komentarze

  1. Widzę, że ma bardzo dobrą cenę, co jest wielkim atutem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się opakowanie tego podkładu :D
    Jestem ciekawa jakby ten produkt sprawdził się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne opakowanie ma ten podkład :) Lubię takie lekkie i trwałe podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting review, thanks for sharing
    Thanks for you comment, what about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie nie znam ale chętnie poznam skoro takie cudo :D Buziaczki 💛💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Klik dobry:)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam podkładów, ale faktycznie piękne ma opakowanie i daje świetny efekt, poza tym duży plus za to, że nie jest testowany na zwierzętach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromny plus, chciałoby się, aby wszystkie marki tego nie robiły ;)

      Usuń
  8. Ja ogólnie stawiam na nietestowane na zwierzętach kosmetyki i staram się kupować tylko takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, ale bardzo mnie zaciekawił :) Opakowanie tak piękne, że z pewnością jest piękną ozdobą toaletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wygląda przepięknie, każdy się dziwi że to podkład .;)

      Usuń
  10. Podkładu nie znam, więc ciężko mi się wypowiedzieć, ale opakowanie na cudowne :) eksponowałabym takie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie podkładu. Eleganckie i stylowe. Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam i nie kojarzę nawet marki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu