Przejdź do głównej zawartości

BPERFECT CARNIVAL XL PRO | PERFEKCYJNIE KOLOROWA PALETA STACEY MARIE


Witajcie kochani, jestem chyba ostatnią osobą, która robi recenzje palety BPerfect Carnival XL Pro, ponieważ obecnie jest już nowa wersja Carnival 3. Długo zastanawiałam się nad jej kupnem. Jednak mam tak, że decyduje się na kosmetyk po dłuższej analizie, przeczytaniu kilku recenzji. Najważniejsze to muszę się zastanowić, czy na pewno tego potrzebuje? Dobra bardzo jej potrzebowałam i kupiłam! Przygotowałam dla was dwie różnie propozycje makijażu. W jednym wykorzystałam wiele kolorów a drugi to trochę spokojniejsza wersja, ale dalej efektowna.


STACEY MARIE X BPERFECT CARNIVAL XL PRO

To moje pierwsze spotkanie z firmą BPerfect, ale za to, jakie przyjemne. Możecie mi uwierzyć, że do tej recenzji cieszę się jak małe dziecko. Cienie to moje ulubione produkty z kosmetyków do makijażu. Nakładałam je na rękę palcami. Zdjęcia zostały w oryginalnym odcieniu, aby kolory były dokładne jak żywo. Niestety w robieniu swatchy nie jestem mistrzem. Następnym razem postaram się lepiej.



  Cienie błyszczące w palecie BPerfect Carnival XL Pro, takie jak: Fortune (żółty), Valentine (czerwony), Pepermint (miętowy) Temptation (śliwkowy), Inspire oraz Spelendaur są perfekcyjnej jakości, nakładają się bardzo lekko i oddają 100% koloru. Idealnie kremowe. Natomiast butelkowy cień Cargo (ciemna zieleń) wypada już nieco słabiej, ponieważ podczas blendowania kolor się wytrąca i zostaje lekko brudny. Iskrzący się ciemny granat Backchat wyróżnia się w całej kompozycji. Jednak z jego jakością jest podobnie tak jak z ciemną zielenią. Niemniej cienie BPerfect nałożone na mokro lub palcem będą prezentować się już lepiej. Przepiękny kolor Orchid mógłby być lepiej napigmentowany oraz jest najbardziej pudrowym cieniem ze wszystkich błyszczących. Jest to minusem jak dla mnie. Oczywiście i tak go używam często, bo obecnie uwielbiam taki odcień na powiece. Przy niektórych trikach jak np.: spryskanie pędzelka z cieniem rozświetlającą mgiełką. Działa cuda.
Cienie matowe w palecie BPerfect Carnival XL Pro
Konsystencja cieni BPerfect  matowych jest genialna,gładka, delikatnie miękka ale znowu nie we wszystkich taka sama. Zdecydowanie zdaje sobie sprawę, że jest to spowodowane różnorodnością barw. Mamy kilka lekkich i jasnych odcieni takie jak: Foolish,Makeup oraz Basic i są one delikatniejsze. Neony np.: Pep Talk są pigmentacyjną bombą i bardzo przyjemnie się z nimi pracuje. Mogą nam zabarwić delikatnie powieki, ale ja nie znam tak jaskrawych kolorów, które by nie barwiły skóry. Bardzo często korzystam z matów z palety Carnival XL Pro, są one naprawdę ciekawe i zrobimy nimi każdy swój wymarzony makijaż. Brązy sprawdzają się bardzo dobrze i mamy wybór w chłodnych jak i ciepłych tonach. Uwielbiam kolor żółty Keen w tej palecie to zdecydowanie mój najlepszy żółty, jaki mam . Tak samo jest z neonową zielenią. Wspaniały fiolet wasted, niestety nie zawsze na powiece prezentuje się tak samo, jak w opakowaniu. Kolor delikatnie się zmienia podczas blendowania i może się wydawać bardziej różowy. Próbowałam go nakładać inną techniką wtłaczania i już kolor był lepszy. Czarny sprawia mi największy problem, ponieważ ciężko uzyskać nim naprawdę głęboką czerń . Błagam, nie kupujcie tej palety dla czerni! Taki mały żarcik. 

Rozświetlacze w palecie BPerfect Carnival XL Pro
Bardzo dobrze napigmentowane produkty, kolejne w idealnej konsystencji do rozprowadzania na twarzy. Szkoda tylko, że kolory średnio mi się podobają. Dwa są zbliżone do bronzera. Te odcienie odpadają, aby je nałożyć na kości policzkowe, są za ciemne. Z drugiej strony dzięki tej palecie pierwszy raz wypróbowałam rozświetlacz w roli bronzera. Efekt mnie zaskoczył, bo prezentowały się świetnie. Jednak blask na twarzy był zbyt oszałamiający, aby w nim wyjść. Z pewnością będę próbowała nakładać je do zdjęć. Gdyby kolor Fairplay Żółto- złoty był bardziej lustrzany niż pudrowy, wyglądałby jak mokry rozświetlacz. Korzystam z niego częściej jako cień.

Opakowanie palety BPerfect Carnival XL Pro
Jest duże i ciężkie. Nie daje rady pracować z tą paletą, trzymając ją w dłoni. Musi ona leżeć, oczywiście utrudnia mi to pracę. Za to mam tak ogromną ilość cieni w jednej palecie, że śmiało mogę do niej biegać. Ma dobre wykończenie teksturowe, zdecydowanie wolę takie od plastikowych opakowań. Jest genialnej jakości lusterko, które świetnie się przydaje w podróży. Ogólnie opakowanie jest dla mnie pozytywne.
Moja opinia:
Bardzo się cieszę z zakupu palety. Ilość różnych makijaży, jakie mogę wykonać paletą Carnival XL Pro jest obłędna, dlatego sięgam po nią obecnie najczęściej. Latem śmiało korzystam z kolorów. Często stylizacje są bardziej kolorowe, to taki makijaż jest idealnym dopełnieniem, a u mnie zazwyczaj gra główną rolę. Z cieniami BPerfect musimy nauczyć się pracować. Dla osoby, która nie ma dużego doświadczenia, taka pigmentacja może sprawiać kłopoty. Jednak za taką cenę 199zł śmiało możemy spróbować i cierpliwie się uczyć. Paleta przykuwa uwagę oraz jej jakość cieszy bardzo. Usłyszałam już wiele kompletów co do tej palety. Moja przyjaciółka dokładnie wczoraj zdziwiła się, co mogę nią zrobić w 10 minut, dzięki jej jakości. Paleta Carnival XL Pro niestety nie jest idealna, ale ja bardzo dużo wymagam od kosmetyków może dlatego, że mam ich sporo i chce, aby były coraz lepsze. Nie mniej jednak kupno jej było strzałem w 10 a na swój ideał będę cierpliwie czekać. Zabrała ją ze sobą na wielkie malowanie i sama się zdziwiłam, ile mogę tą paletą wykonać bardziej dziennych/użytkowych makijaży.
Jak podoba się Wam paleta BPerfect Carnival XL Pro? Który makijaż podoba wam się bardziej ?

Komentarze

  1. Ile pięknych kolorów ❤️ Cudowne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, ciekawie można nimi pomalować oczy :) Bardziej podoba mi się ten pierwszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja możemy nią stworzy,ć myślę że nawet tysiąc różnych makijaży ;)

      Usuń
  3. Ależ kolorowo :D Ps. spróbuj nie unosić tak brwi i nie robić dziubka (gdy unosisz brwi trochę makijaż się deformuje a dziubek zniekształca konturówkę) - i tak jesteś śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden i druki makijaż wyszedł rewelacyjnie, kolory w palecie są obłędne
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ten makijaż w żółto-brązowych kolorów, mi się najbardziej podoba 😍
    Paleta przepiękna 😍
    O cieniach, tej marki słyszałam sporo pozytywnych opinii 🙂
    Dziękuję za obserwacje i miły komentarz- również obserwuje 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem z cieniami jest jak z nożami kuchennymi - należy kupować pojedyncze, w małych kompletach. Nabycie dużych setów powoduje, iż średnia jakość się obniża, i uzyskamy sporo jednostek produktu, którego normalnie byśmy nie kupili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie maluję też inne osoby i korzystam z większości kolorów. W tej jest mnóstwo różniących się od siebie cieni. Mam co prawda wielkie palety gdzie cienie są do siebie bardzo podobne. Wtedy faktycznie używam tych, które najlepiej mi się sprawdzają.

      Usuń
  7. wow i mega i szok:D cudowne makijaże, piękne, dopracowane prace:) po prostu szacunek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka wygląda cudownie! Ma wszystkie kolory, który by nam się nie zamarzył <333
    Twoje makijaże w tym wpisie mnie zachwyciły!
    Chętnie zaobserwuję Twojego bloga, stanowczo będzie to jeden z moich ulubionych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło. Ja również będę zaglądać do ciebie regularnie, bo Twój blog podoba mi się bardzo.

      Usuń
  9. Jestem tutaj pierwszy raz i to, co najpierw rzuca się w oczy to niesamowita jakość zdjęć i dbałość o nie. Naprawdę pięknie wyglądają! W ogóle sama paleta robi wrażenie wizualne, a z dodatkami kwiatów tym bardziej :) Skoro dużo wymagasz od kosmetyków, to tylko dodaje rzetelności Twoim recenzjom. Makijaże też cudowne! Mnie bardziej przypadł do gustu ten drugi, bo uwielbiam, gdy jest pełno kolorów :) Pozdrawiam Cię ciepło i jestem pod wrażeniem Twojego bloga, całusy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspirujesz kochana, oj inspirujesz! :)
    Kolorystyka palety z pewnością otwiera stworzenie szeregu cudownych makijażów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Marzy mi się taka paleta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też o niej myślę:) ale te szalone kolory na pewno nie byłyby używane przeze mnie:)

      Usuń
  12. Mam tą paletkę i kocham ją miłością wielką:D Teraz wychodzą z nową, widziałaś? Zastanawiam się czy ją kupić bo ma sporo fioletów💜💜

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentuje się ta paletka, a kolorki ma przepiękne :D
    Obydwa makijaże bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta prezentuje się bardzo fajnie. A tak w ogóle to masz śliczne oczy, nic tylko je malować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaże wyglądaają pięknie. Bardzo mi się podobają. Cudowne kolory paletki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, te kolory są cudowne! Piękne makijaże ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. ileż kolorów, ile możliwości zabawy makijażem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Paleta zachwyca kolorami (makijaże również, zwłaszcza ten drugi), ale tak naprawdę użyłabym z niej pięciu, może siedmiu, góra ośmiu, dlatego zdecydowanie wolę kupować pojedyncze cienie, choć czasem można zaszaleć i kupić taki kolorowy gadżecik dla samej przyjemności posiadania go.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! All looks are wonderful. Thanks for sharing.
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ niesamowity zestaw kolorków, makijaże wręcz bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany ale soczyste i bogate zestawienie kolorostyczne. Wyczarowałas niesamowite i barwne makijaze za jej pomoca

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kolory, a makijaże przepiękne - masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż z ostatniego zdjęcia podoba mi się najbardziej. Ogólnie woooow ta paletka, muszę ją sobie kiedyś kupić

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie mogę ale czad!! ;D szacun ja bym w życiu czegoś takiego nie umiała zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory są mega nasycone. Makijażu tak genialnego to ja na pewno nie dam rady zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne makijaże a paleta daje naprawdę sporo możliwości 😉 nie znałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ją, kolory są geniralne, a makijaże które pokazałaś wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne kolorki! Takie mega letnie, wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ta paleta pięknie się prezentuje :) A ty masz tak idealne oczy do takich makijaży :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne kolory *.* Cudowna paletka, od razu się w niej zakochałam :)
    Twoje makijaże są wspaniałe, zapierają dech w piersi, niesamowite i zachwycające :)
    Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne makijaże, zwłaszcza drugi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolory są cudowne! A ten makijaż z żółcią świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna kolorystyka paletki :) I śliczna Ty, cudne makijaże wykonujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu