Przejdź do głównej zawartości

Tanie Aloesowe Hity na gorące dni |Pielęgnacja twarzy i włosów | Garnier, Dr Sante, Lirene

Aloes jest rośliną wspomagającą regenerację naskórka. Jego silne właściwości nawilżające wpływają na zwiększenie elastyczności i jędrności skóry, jednocześnie odbudowując jej barierę lipidową. Stymuluje fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny, przywracając zdrowy oraz młody wygląd dojrzałej i zniszczonej skórze. Ma działanie bakteriobójcze i oczyszczające, sprzyja likwidacji stanów zapalnych. Jest idealnym środkiem do pielęgnacji każdego typu skóry. Jako preparat do włosów wzmacnia cebulki, chroni włosy przed wypadaniem, nadając im połysk oraz puszystość.


ALOESOWY TONIK W MGIEŁCE Z KWASEM HIALURONOWYM od Lirene

Jak myślicie, czy Aloes z kwasem hialuronowym to dobre połączenie ? Osobiście uważam to za najlżejsze nawilżenie naszej skóry. W szczególności lubię, gdy produkty są w dobrych cenach a ten kupiłam za ok. 15 zł przy 200ml.

- Nawilża i zmiękcza skórę.
- Wspomaga gojenie się ran spowodowanych przez poparzenia, podrażnienie, nacięcia, ugryzienia owadów.
Pobudza naturalną obronę organizmu przed procesami starzenia, stymulując regenerację komórek-Działa przeciwzapalnie, zmniejsza swędzenie i zaczerwienienie podrażnionej skóry.

Jeszcze z 6 lat temu nie wierzyłam, że tonik jest mi tak potrzebny. Zawsze używałam płynu micelarnego, a później myłam twarz żelem, jakiś krem na to i gotowe. Myślałam, że to starcza mojej skórze, ale widziałam, że nie zawsze ona jest w takim stanie, jak bym chciała. Różnego rodzaju zaburzenie na naszej buzi powstają z różnych przyczyn, nie tylko ze złego doboru pielęgnacji. Ogromny wpływ ma na to, jaką żywność spożywamy czy tryb życia, jaki prowadzimy. Bardzo ważne jest według mnie, to jak się stresujemy. Dlatego tak często słyszę od swoich klientek, że ich skóra była piękna, ale w ostatnich dniach np. przed ślubem na skórze pojawiły się niechciane Historie. W takich przypadkach Stres wychodzi pokazuje się na zewnątrz.

Składniki aktywne:
100% NATURALNY EKSTRAKT Z ALOESU
Natychmiast nawilża i skutecznie łagodzi podrażnienia skóry. Dzięki swoim unikalnym właściwościom regeneruje oraz przywraca jej miękkość.
KWAS HIALURONOWY
Wiąże cząsteczki wody, zapewnia odpowiedni poziom nawodnienia, wygładza skórę

Opinia: 
W przeszłości jedynie co miałam wspólnego z marką Lirene to nie przyjemne spotkanie z dwufazowym płynem, po którym łzawiłam. Z tego względu nie koniecznie dobrze byłam nastawiona na markę. Jednak doskonale wiedziałam, że Aloes latem, to dobre podejście, zwłaszcza dla szybko wysuszającej się skóry. Aloesowy tonik w mgiełce z kwasem hialuronowym pozytywnie mnie zaskoczył, nie uczulił, a pięknie się wkomponował w moją skórą.
Obowiązkowo stosuje go dwa razy dziennie rano i wieczorem, po każdym umyciu twarzy i dekoltu ! Tonik jest podstawowym pierwszym krokiem w pielęgnacji skóry. Nie traktuje go jak oczyszczenie, ponieważ sama forma w sprayu jest idealna, aby nie używać sztucznych wacików. Możemy spryskać twarz, zostawić na minutę i nałożyć serum.
Kwas hialuronowy zawarty w mgiełce doskonale nawilża skórę długotrwale. Zauważyłam delikatną lepkość, dzięki temu następny produkt nałożony na tonik ma lepszą przyczepność.
Ekstrakt z aloesu doskonale zwalnia podrażnienia na skórze. Gdy tylko delikatnie słońce nas przypiecze, możemy śmiało go nosić ze sobą i co jakiś czas spryskiwać twarz lub części ciała. Gwarantuje szybszą regenerację skóry do zdrowego wyglądu i zmniejszenie zaczerwienienia. Lirene Aloesowy tonik dodatkowo ma silny, ale przyjemny zapach. Moim zdaniem produkt godny polecenia i warty kupna. Zwłaszcza teraz, na jeszcze ciepłe dni. Myślę, że dla skóry mieszanej i tłustej może się sprawdzić przez cały rok. Moja skóra jest za sucha i nie jestem w 100% pewna czy zimą dałby rade.

HYALURONIC aLOE JELLY, SKIN NATURALS OD GARNIER 

Intensywnie nawilżający żel do twarzy z ekstraktem z aloesu, którego nawilżające właściwości uzupełnione są kwasem hialuronowym pochodzenia naturalnego. Garnier Hyaluronic Aloe Jelly nawadnia skórę i przywraca jej sprężystość. Organiczny ekstrakt z aloesu od dawna cieszy się uznaniem w kosmetyce, dzięki swoim nawilżającym i regeneracyjnym właściwościom. Kwas hialuronowy to składnik aktywny naturalnego pochodzenia, który dzięki zdolności do wiązania cząsteczek wody wspiera utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry. Lekka żelowa konsystencja szybko się wchłania i pozostawia uczucie niesamowitej świeżości.

Opinia: 
Nie mogę ukryć przed wami, jak bardzo lubię kremy w postaci żelu. Dlatego latem stawiam na lekkość. Chodź wielu ekspertów, może powiedzieć, że żelowa konsystencja nie jest idealną dla skóry suchej i powinnam nakładać produkty bardziej tłuste. Zgadzam się, że czasami żel to za mało i muszę pod niego nałożyć olejek lub bogatsze serum do twarzy. Jednak nie daje rady latem mieć ogromną warstwę tłustego kremu. Czuję się jak by była cały czas spocona na twarzy, a ona nie ma czym oddychać. Później powstają nieprzyjemności na skórze. Zimą jak najbardziej mogę mieć kilka warstw pielęgnacji i doskonale widzę jak skóra się ciszy z bogatych produktów.
Nawilżający Krem, dzięki swojej lekkości nie obciąża skóry, daje jej delikatne ukojenie. Doskonale widzę, jak zmniejszyły się pory, a skóra ma bardzo ładny blask. Żel u mnie wchłania się błyskawicznie, nie pozostawia tłustego filmu. Naszczacie, nie mam uczucia ściągania skóry, ponieważ nie ma on właściwości liftingujących. Świetnym rozwiązaniem jest włożenie kremu do lodówki, wtedy uzyskamy maksimum chłodzenia i uspokojenia naszej skóry z zaczerwień. Aloe Jelly oczywiście idealnie nadaje się do każdego typu skóry, jego przezroczysta forma sprawdzi się świetnie nawet dla skór trądzikowych. Możemy go używać jako maski, jednak ja tego nie robię. Przy suchej skórze i tak używam żelu zapewne w większej ilości, niż powinnam, dlatego znika mi on bardzo. Coś za coś. Chce mieć lekkość, ale tez odpowiednie nawilżenie, to muszę żelu więcej zużyć.
Garnier Hyaluronic Aloe Jellykupiłam za 15 zł\ 50 ml. To jest hit i tańszy zamiennik kremu Moisture Surge od Clinique, który kosztuje ok. 90 zł za 30ml.

 BALSAM-KONCENTRAT ODBUDOWUJĄCY WŁOSY OD DR. SANTE ALOE VERA

Przestałam już szukać idealnych produktów dla moich włosów, są one zbyt dla mnie skomplikowane. Nawet droga, prawie idealna pielęgnacja, później okazuję się już zła. Czy wy też tak macie? Są wysoko porowate, ekstremalnie niszczące się od wszystkiego, lekko kręcone, a latem muszę je myć codziennie, bo inaczej są tłuste. Nie brzmi to za ciekawie, ale dziękuje im, że chociaż rosną, a ja nie muszę mieć całe życie włosów do ramion.
Balsam kupiłam w sklepie internetowym za około 8 zł przy 200 ml. Jest również duża wersja za około 20 zł. \1l. Przyznacie że kieszeń nasza jest zadowolona z takich cen.

Składniki aktywne:
Czysty sok z aloesu jest bogaty w aktywne biologicznie substancje, które odżywiają włosy. Dodatkowo wzmacnia cebulki, chroni włosy przed wypadaniem, nadając im połysk oraz puszystość. 
proteiny pszenicy odbudowują włosy i eliminują matowość
keratyna regeneruje zniszczone włosy, daje im miękkość oraz wygładzenie. 

Opinia:
Przy tak skomplikowanych włosach, ciężko mi było obiektywnie ocenić Balsam - koncentrat, jednak obecnie po zużyciu całej odżywki, mam ochotę kupić wersje w dużym opakowaniu. Skoncentrowana receptura balsamu  od Dr. Sante została stworzona specjalnie dla odbudowy zniszczonych i suchych włosów, o rozdwojonych końcówkach. Zaraz po umyciu widzę, że włosy moją inny, lepszy blask. Są lekkie i po prostu czuję, że są świeże. Niestety żadnej redukcji zniszczonych końcówek nie widzę. W tym przypadku producent trochę mnie zawiódł, ale z drugiej strony kobieto, to produkt za 8 zł! Myślę, że, byłby idealny dla włosów prostych i ciężkich, oczywiście jest to Aloe Vera, Balsam - koncentrat do wszystkich typów włosów. Ciszę się bardzo, że moje cienkie włosy nie są obciążone, a odżywka daje wyraźnie, że jest ich więcej. Aminokwasy zawarte w balsamie świetnie dodają blasku i życia matowym włosom. To idealny produkt do codziennej pielęgnacji.

A wy macie jakieś swoje ulubione produkty aloesowe? Koniecznie napisz mi w komentarzu, jakie to są.

Komentarze

  1. Mój ulubiony produkt aloesowy to czysty aloes xD
    Ogólnie to namówiłaś mnie na rozpoczęcie używania toniku, chętnie kupię ten Twój jak go znajdę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tonik w mgiełce mnie zainteresował najbardziej :) Ja mam cerę mieszaną wiec z tego co piszesz to sprawdziłby sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z aloesem i z kwasem hialuronowym, więc ten tonik z Lirene i krem z Garniera, na pewno by się u mnie świetnie sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często siegam po kosmetyk mi z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloes uwielbiam! Jest niezastąpiony. Tych kosmetyków jeszcze nie próbowałam. Szczególnie zainteresował mnie tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten składnik w kosmetykach, fajnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty z aloesem. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rzadko takie stosuję, aloes często mnie uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z aloesem są świetne. Warto je stosować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten balsam ma fajną cenę, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za to zestawienie! na pewno coś sobie wybiorę :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten tonik w mgiełce mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od jakiegoś czasu używam słynnego żelu aloesowego z Holika Holika i jestem bardzo zadowolona, nakładam pod krem gdy potrzebuje ukojenia i nawilżenia. Tonik z Lirene jest godny uwagi, zwłaszcza że skład ma dobry :) A krem z Garniera ostatnio widziałam w drogerii, ale myślałam że ma zły skład a tu widzę że ma 96 % składników pochodzenia naturalnego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie jestem fanką wszystkiego, co związane z aloesem, dlatego taki post to dla mnie mega sprawa <3 Super zestawienie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very good post. Highly informative. Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również lubię kosmetyki z aloesem. Powyższy tonik i krem chętnie w przyszłości wypróbuję :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właściwości aloesu są niesamowite! Moja skóra szczerze się z nimi zaprzyjaźniła :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. I always use aloe vera for my skin and hair!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki z aloesem☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwykle używam prawdziwych roślin Aloe Vera, ale ten tonik również przykuł moją uwagę. Dzięki za informację, Indie San.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kosmetyki z aloesem :) Markę Lirene sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tonika bym z chęcią wypróbowała :D wydaje się całkiem fajny i ciekawy :D https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam ten tonik z aloesem i bardzo go lubię. Na korzyść przemawia również jego atrakcyjna cena!

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie z tym aloesem różnie bywa w zależności od kosmetyku. Puki co ulubieńcem jest żel aloesowy od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam niczego z Twoich hitów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kosmetyki na bazie aloesu :) Teraz u mnie jest w użyciu krem z dodatkiem mięty, na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten tonik z Lirene ☺
    Chętnie wypróbuję też ten koncentrat do włosów ,lubię kosmetyki do włosów dr Sante ☺
    Krem z Garniera odpuszczę -nie przepadam za kosmetykami do twarzy tej marki .
    Nie mam jednego ulubionego kosmetyku z aloesem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cenię aloes. Z produktów , które nam tu pokazałaś kusi mnie bardzo ten aloesowy krem do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja kocham aloes:) najlepszy i naturalny na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Aloes to jest mój must have potrafi uratować wiele kryzysowych sytuacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że niezbyt często sięgam po aloesowe produkty, bo ten składnik jakoś szczególnie się u mnie nie wyróżnia na tle innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię aloes i lubię toniki w spray'u, więc ten od Lirene może być fajny dla mnie:).

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam suchą cerę i właśnie żel aloesowy sprawdza mi się najlepiej. Nie miałam jeszcze toniku aloesowego, więc następnym razem wypróbuję ten z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  34. egcudia-te_1981 Brian Henderson Download
    raresewheels

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie krem aloesowy działa najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Krem aloesowy to najlepszy wybór jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam wszystko co jest z aloesem!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super kosmetyki! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi służą kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu