Przejdź do głównej zawartości

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

 Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl. z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany nieco opakowaniem olejku.

Opis Sklepu:
Fryzomania  to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje.

Meble fryzjerskie, Sprzęt Fryzjerski, Kosmetyki do włosów, Akcesoria fryzjerskie, Sprzęt kosmetyczny, Pielęgnacja ciałaWyposażenie salonów, Strefa dla mężczyzn

Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sobie wybrać np.: Clarena Hyaluron 3D Elixir do twarzy, czy Bielenda Naturalny olejek ujędrniający do pielęgnacji ciała. Po chwili jednak wiedziałam, że muszę zaoferować moim włosom coś do regeneracji i poprawy ich kondycji. Sporo ostatnio używałam produktów nawilżających oraz takich, co miały spowodować wzmocnienie włosów. Również te produkty znalazłam w sklepie: Nioxin System 1,Nioxin System 2 zestawy pielęgnacyjne.Alterna Bamboo Shine Brilliance Cream krem nabłyszczający. Ostatecznie zdecydowałam się na Olejek do włosów Hipertin Mineral ,który według opinii jest magiczną pielęgnacją z ekstraktem diamentów oraz innych kamieni szlachetnych i Minerałów. Brzmi cudownie prawda ? 

Nie mogłam przejść obojętnie na stronie przed marką Hipertin, nie znałam wcześniej ani jednego produktu z tej firmy. Mineral Oil z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi oraz kompozycją lekkich olejków, wyróżniał się na tle innych produktów do włosów. Szybko sobie przypomniałam, jak lubię wszelkie produkty do pielęgnacji w formie olejków. Nie udało mi się znaleźć podobnych produktów, które by miały tak szlachetny i ciekawy skład. Miałam nadzieję, że moje skomplikowane włosy docenią go i będą miały piękny zdrowy wygląd, wygładzenie i blask.

Najlepsze odżywienie z olejkiem Hipertin Mineral Oil

 Hipertin Mineral Oil w krótkim czasie zregeneruje nawet bardzo suche i zniszczone włosy. Przywróci im energię, zdrowie i połysk. To zasługa zawartych w nich protein i witamin oraz kwasów tłuszczowych. Za ich sprawą włosy będą doskonale nawilżone, pełne blasku, miękkie i maksymalnie odżywione, bez obciążania. Właśnie po to skomponowane zostały wyselekcjonowane składniki zawarte w olejku do włosów Hipertin. To m.in. wyciągi z diamentów, turkusów, pereł i opali, których wpływ na włosy jest nie do przecenienia. Kosmetyk zawiera również olejki-kameliowy i organowy, które zapewniają włosom optymalne nawilżenie i efektowny blask.

Sposób użycia:                                                                                                            Aplikacja na wilgotne włosy - rozetrzyj w dłoniach ok. 6 ml (trzy dawki), wmasuj we włosy.

Aplikacja na suche włosy - rozetrzyj w dłoniach ok. 2 ml (jedna dawka), wmasuj we włosy.

Pojemność: 100ml

Minerały cenniejsze niż złoto
Wyciąg z diamentów Nazywany bywa kryształową „minielektrownią”, ponieważ działa stymulująco i uodparniając, dzięki czemu opóźnia proces starzenia się. Diament to efekt tafli oraz eliksir zdrowych i mocnych włosów.

W dzisiejszych czasach nadal korzystamy z dobroczynnego działania pereł. Wyciąg z nich stanowi bogate źródło białek oraz aminokwasów, takich jak kwas glutaminowy, seryna, leucyna, fenyloalanina, alanina i glicyna. Perły mają również właściwości pochłaniające szkodliwe dla włosów promieniowanie UV. Perła jest najczęściej znana z jej właściwości rozświetlające i rozjaśniające.

Olejek Kameliowy Korzyści stosowania na włosach:
❀Wygładza,
❀dogłębnie odżywia i regeneruje,
❀pomaga opanować puszenie, domyka łyskę włosa,
❀długotrwale nawilża,
❀likwiduje szorstkość włosów,
❀hamuje proces wypadania włosów,
❀pomaga pozbyć się łupieżu,
❀nadaje włosom blasku i miękkości.

Olejek Arganowy Korzyści stosowania na włosach:
❀regeneruje włosy po zabiegach fryzjerskich,
❀wzmacnia cebulki,
❀korzystnie wpływa na kondycję skóry głowy,
❀zapobiega wypadaniu włosów
❀zmiękcza,
❀nawilża i nadaje włosom połysku,
❀regeneruje ich rozdwojone końcówki.

Moja Opinia:
OPAKOWANIE:
Przyznam szczerze, że od samego początku wiedziałam, że to będzie największy olejek, jeżeli chodzi o wielkość opakowania, jaki kiedykolwiek miałam. Olejek Hipertin ma dobrą pojemność 100ml, ale zdecydowanie olejku zmieściłoby się o wiele więcej. Uważam, że duże opakowanie wpływa na prestiż produktu oraz wyróżnia ciężkość butelki wśród innych olejków do włosów.
Produkt przez swój rozmiar jest kłopotliwy dla osób, które się przemieszczają i muszą mieć ze sobą mała ilość bagażu. Niestety ostatnio tak miałam i musiałam wziąć trochę olejku w słoiczek kosmetycznym. Z drugiej strony w salonie fryzjerskim chciałabym mieć tak piękny produkt dla klientek. Hipertin Mineral Oil posiada pompkę w doskonałej jakości.

KONSYSTENCJA:
To lekka przezroczysta, rzadka receptura olejku, dzięki temu nie obciąża włosów oraz nie powoduje efektu zbyt wczesnego przetłuszczenia się. Olejek zawsze mocno rozgrzewam w dłoniach, aby formuła była jeszcze lżejsza. Ręce po jego zastosowaniu nie są tłuste ani lepkie, bardzo szybko się wchłania w skórę.

ZAPACH:
Jest delikatny czuć wyraźnie olejek organowy, ale cała kompozycja wprawia w luksusowy zachwyt. Przebija się również słodkość i wydaje mi się, że czuję delikatny zapach kwiatów. Oczywiście to tylko moje skojarzenie, ponieważ nie wiem, co dokładnie tak pięknie pachnie w olejku.

DZIAŁANIE:
Często spotykam się z opinią, że włosy takie jak moje wysokoporowate są zaniedbane. To nie jest tak do końca. Zazwyczaj znalezienie idealnego produktu do tego typu włosów jest trudne. Czasami działają zupełnie odwrotnie niż chcemy lub dostajemy od produktu zupełnie czego innego niż obiecuję nam producent.
Używam olejku od Hipertin już ponad miesiąc i zdecydowanie mogę wam napisać, jak pozytywnie zadziałała na moje włosy. Początek nie był oszałamiający, włosy nie zareagowały jakoś super, nawet po pierwszych użyciach nadal się puszyły i wyglądały niezdrowo. Jednak miałam nadzieję, że może w końcu włosy docenią składniki w Nim zawarte i odżyją.

Olejek pielęgnacyjny z diamentami do włosów bez spłukiwania to mój ostatnio powrotny fenomen wygładza i dociąża końcówki. Jego formuła nie jest ciężka, olejek wręcz wtapia się, a łuski włosa jakby go piły. Co sprawia, że nie tracą na objętości. To bardzo dobra pielęgnacja z minerałami dla każdego z nas. Zdecydowanie wolę go nakładać na wilgotne włosy, efekt w moim odczuciu jest lżejszy.Po miesiącu stwierdzam, że to jeden z najlepszych kosmetyków upiększający na suche i zniszczone włosy. Po Olejku uzyskuje zdrowy naturalny blask, są lekkie i dobrze odżywione. Olejek poprawia i lepiej definiuje skręt włosa, gdy tylko falują nam się one naturalnie. Włosy wyglądają na świeże i bardziej promienne. Olejek kameliowy i arganowy, nawilżają i intensywnie nabłyszczają, wszystkie rodzaje włosów. Włosy są więc doskonale nawodnione, bogate w proteiny, kwasy tłuszczowe i witaminy. Polecam każdemu spróbowanie.




Wyświetl ten post na Instagramie.

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania Olejek do włosów dzięki stronie @fryzomania.pl moje włosy dostały trochę życia zdj. nr 3 . Cała recenzja produktu już jest na blogu : https://indiesan.blogspot.com/2020/09/hipertin-mineral-olejek-do-wosow-z.html?m=1 Hipertin Mineral Oil w krótkim czasie zregeneruje nawet bardzo suche i zniszczone włosy. Przywróci im energię, zdrowie i połysk. To zasługa zawartych w nich protein i witamin oraz kwasów tłuszczowych. Za ich sprawą włosy będą doskonale nawilżone, pełne blasku, miękkie i maksymalnie odżywione, bez obciążania. #hipertin #fryzomania #fryzomania.pl #haircare #blog #newpost #blogger #recenzja #review #mineraloil #oil #pielegnacjawlosow #hair #makeup #silver #silvermakeup #liner #diamond #blogerzy #beautyblog

Post udostępniony przez Sandra (@indiesann)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt. Nie znam ale mnie zainteresowałaś. Masz piękne włosy. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły efekt. Niezaprzeczalnie masz bogatą wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie, no i efekt. Che wypróbuję przy okazji ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale muszę przyznać,
    że mnie zaciekawił :D Chętnie bym ten olejek przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego olejku, ale wow jaki efekt na włosach. Chętnie bym spróbowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładny ten olejek do włosów! :)
    Cześć, czy chcesz nas śledzić na blogu i Instagramie?
    fiftyshadesfashion.com
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu. Ten olejek wydaje się bardzo skuteczny, bo wiedzę, że piękne masz po nim włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super mineral olek, piekni efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jeszcze tego sklepu ale produkt wydaje się super :) na włosach widać piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt, chętnie wypróbuję jak tylko nadarzy sie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  11. That sounds (and looks) like a wonderful product. What beautiful hair you have - with a face to match.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale efekt 😍
    Jako właścicielka włosów niskoporowatych zazdroszczę Ci trochę tego że masz włosy wysokoporowate
    Świetny makijaż- brawo za pomysł
    Znam ten sklep -robiłam tam zakupy kilka razy
    Olejku nie miałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe znam ale efekt niesamowity! BTW cudowny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest oszałamiający. Też mam włosy wysokoporowate i tak jak piszesz, znalezienie odpowiedniego kosmetyku bywa trudne. Ten olejek musi znaleźć się w mojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, efekt wygląda lśniąco i zdrowo dla twoich włosów ... ten produkt z ekstraktów z diamentów i kamieni oraz innych cennych minerałów jest zdecydowanie drogi, ale okazał się skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy kosmetyk, a włosy po nim wyglądają jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Un prodotto che andrebbe bene per i miei capelli lunghi. Grazie per la presentazione :)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  18. Sounds a great product for long hair, your looks wonderful!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale brzmi ciekawie

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście efekt PO robi wrażenie!!!
    Pozdrawiam serdecznie i też obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  21. włosy masz mega! Mogłabyś spokojnie występować w reklamie szamponu:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy i naprawdę niezwykły olejek! Chętnie przetestowałabym go na sobie :D
    Masz cudowne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny efekt, ślicznie wygładził włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks great. I am following now :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego produktu. Mam również problem z puszeniem się włosów, więc z chęcią sprawdzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooo, widać super efekt, jestem pod wrażeniem :o Ja aktualnie muszę skończyc olejek jojoba :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam olejki w pielęgnacji ciała jak i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go, ale moje włosy bardzo dobrze reagują na olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że ostatecznie jesteś zadowolona! muszę przyznać że mnie na maksa zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy się nie spotkałam z tym produktem, jednak przyznam że wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt jest przepiękny, muszę kiedyś wypróbować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny efekt! Chyba się sama skuszę na tej olejek!

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrząc na efekt chyba sama zakupię sobie ten olejek :)
    Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze wypróbować ten olejek. Efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa propozycja, w dodatku bardzo prosta w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę sprawdzić ten kosmetyk, dam znać jak mi się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę koniecznie wypróbować ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu