Przejdź do głównej zawartości

Perfumy Britney Spears Porównuje obie wersje Prive Show


Fanką zapachów od Britney Spears jestem od czasu, gdy skończyłam 13 lat. Dostałam jeden z nich na prezent, był to zapach z serii fantasy. Zupełnie inny, ale po dzisiaj flakon stoi na mojej półce i średnio raz do roku go kupuje. Możecie mi uwierzyć, a jak tylko będziecie mnie bieżąco śledzić i czytać. Dowiecie się, że mam sporą kolekcję różnych zapachów w dużo z półki ekskluzywnej. Zapraszam was dalej do dalszej części postu. Dowiecie się, dlaczego warto przyjrzeć się zapachom trochę już zapomnianej gwiazdy.Dziś przedstawię wam małą część co od Niej mam. Porównam dwa zapachy z jednej serii Private show. Przeczytacie jaki zapach mi się lepiej sprawdził i, czy warto je kupić.
Jak to jest z tymi zapachami od gwiazd? Niektórzy twierdzą, że są one kiczowate, robione na siłę, zapychacze portfelów gwiazd, Właśnie z takimi często opiniami się spotykałam. Z drugiej strony prawdziwy fan chce mieć zapach swojej ulubionej gwiazdy, czasami w jakiś sposób chcemy się z nią utożsamiać. W moim przypadku zadziałało to, że w dzieciństwie, jako mała dziewczynka lubiłam Britney. Uwielbiałam to jak wygląda i jej stroje prosto z 2000 roku. Gdy pierwszy raz powąchałam jej zapach stwierdziłam faktycznie słodki ale bardzo głęboki a nutu dziewczęce są naprawdę fajnie. Zapach został mi długo w pamięci i był mega trwały. Kluczem do zakupy innych jej zapachów właśnie była trwałość, cena i ciekawość innych. Uważam, że możemy znaleźć dobre zapachy od gwiazd, trwałe o niższych cenach niż te z ekskluzywnej półki. 

Zrobiłam zupełnie różne zdjęcia dla tych dwóch zapachów, aby oddały jak najlepiej klimat, w jakim są perfumy. Pierwszy to bardzo słodka chłodna kompozycja, drugi to łagodniejszy ciepły zapach, równie słodki. Niech nie zniechęca was słowo słodki, ponieważ są różne słodkie nuty w zapachach. Ten nie jest przesadzony ani zbyt ciężki.
BRITNEY SPEARS VIP PRIVATE SHOW WODA PERFUMOWANA 50 ml.
Private Show marki Britney Spears to kwiatowo-owocowo - gourmand perfumy dla kobiet. Private Show został wydany w 2016 roku. Tę wersję kupiłam nieco później, zaraz po miłości do wersji Vip. Na początku zapach trochę mnie rozczarował dlatego, że oczekiwałam od niego czegoś innego. On dokładnie taki jest jak jego skład. Zdecydowanie to mniej szalona kompozycja owocowa. Jest poważniejszy i kawowy. Również spróbuje wam przypisać zapach do wymyślonej osoby. Ten przypomina mi równie przyjazną osobę, ale już pewniejszą siebie. Nieco bardziej tajemniczą i kierującą się czystymi swoimi zasadami. Stąd też zupełnie inny klimat zdjęć.

Głowa
czerwone jabłko, mango, czerwona pomarańcza
Serce: 
kwiat pomarańczy, magnolia, fiołek
Podstawa
piżmo, nuty drzew, bursztyn, malina

Jak widzicie po zużyciu, Vip jest moim faworytem. Jest nieco lżejszy od pierwszego oraz bardziej unikatowy. Trwałość nie jest powalająca. Na mnie zapach się utrzymuje 6 godz. pomimo tego, jest wart kupna. Jeśli chcecie pachnieć tak jak wam opasłam, to trzeba go wypróbować! Cena za 100 ml to około 100 zł. Ja posiadam wersje 50 ml i kupiłam ją na stronie Smyk Na promocji za 50 zł.

Według mnie zapach otwiera dojrzałe mango, dlatego tak świetnie się sprawdza na ciepłe dni. Zaraz po nim czuje silną malinę i to ona utrzymuje się aż do samego końca. Na szczęście w zapachu szybko wyczuwam cytrus, to przełamuje landrynkową słodycz. Ciepło w zapachu daje jabłko, jakby było trochę pieczone. Magnolia i fiołek to piękne dopełnienie, dodają lekkości oraz kobiecości całemu temu zestawieniu. Dobrze, że dodano bursztyn i piżmo. Dzięki temu zapach jest nieco poważniejszy i trwalszy.

BRITNEY SPEARS PRIVATE SHOW WODA PERFUMOWANA 50 ml.
Private Show marki Britney Spears to kwiatowo-owocowo - gourmand perfumy dla kobiet. Private Show został wydany w 2016 roku. Tę wersję kupiłam nieco później, zaraz po miłości do wersji Vip. Na początku zapach trochę mnie rozczarował dlatego, że oczekiwałam od niego czegoś innego. On dokładnie taki jest jak jego skład. Zdecydowanie to mniej szalona kompozycja owocowa. Jest poważniejszy i kawowy. Również spróbuje wam przypisać zapach do wymyślonej osoby. Ten przypomina mi równie przyjazną osobę, ale już pewniejszą siebie. Nieco bardziej tajemniczą i kierującą się czystymi swoimi zasadami. Stąd też zupełnie inny klimat zdjęć.
Głowa
nektarynka, klementynka, bita śmietana, kawa
Serce: 
kwiat pomarańczy, jaśmin arabski
Podstawa
piżmo, bursztyn

Na samym początku otrzymuje kawę z bitą śmietaną i to bardzo odróżnia od wersji różowej. Nie mniej jednak to ciekawy zapach, który delikatnie przypomina mi Black Opium. W łagodniejszej wersji. Później pięknie czuje klementynkę z kwiatem pomarańczy. Zapach bije trwałością poprzedni, jednak po trzech godzinach nuty kawy znikają, a bita śmietana zmienia się na mdłą słodycz. Później wyłaniają się nuty piżmowe i kwiatowe. Zapewne go zużyje do końca, bo nie jest on brzydki, jednak nie zrobił na mnie wrażenia. Za to nie mogę się doczekać nowej butelki jego brata.
Obecnie jest na promocji pojemność 100ml za 52zł na stronie notino




Komentarze

  1. Bardzo lubię słodkie zapachy, ten pierwszy chyba bardziej w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam dwa zapachy od Britney: Fantasy i Curious. Oba były przepiękne. Tych kompletnie nie znam ale są w dobrych cenach z tego co piszesz to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasy są świene, a Curious muszę wypróbować ;)

      Usuń
  3. Nie miałam okazji sprawdzić żadnego z tych zapachów. Bardzo ładne zdjęcia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz słodkie zapachy to polecam spróbować. Dziękuje ;)

      Usuń
  4. Nie miałam tego zapachu, ale ładnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham britney i jej wszystkie produkcje

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że takie perfumy mogłyby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych perfum, ale lubię słodkie zapachy, to jest szansa, że by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych zapachów, ale podobają mi się takie nuty zapachowe, szczególnie ten pierwszy mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielką fanką Britney.Miałam dawno temu perfum jej marki, ale nie pamiętam nazwy.Tych akurat jeszcze nie używałam, ale recenzja zachęca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym różowym flakoniku jest zamknięta sama nastoletnia Britney z czasów początków jej kariery w latach 90 :) zaś ten drugi złoty to już dorosła Britney :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo ze jeden gwiazdy to jaka różnorodność zapachów :) i te flakoniki ładne

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś słodkie perfumy ostatnio do mnie nie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy mnie zainteresował, nuty zapachowe dobrze wpisują się w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie sprawdzałam zapachów od Britney. Zawsze jak patrzyłam na opakowania i czytałam nuty to wydawały mi się zbyt słodkie. Ale może nie byłoby tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapachy na pewno są piękne, ale zdjęcia są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych zapachów ale oba wydają się mieć przyjemne dla mnie nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami lubię takie słodkości na sobie. Nie znam, ale wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tych zapachów ale przyznam, że pierwszy brzmi interesująco 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu