Przejdź do głównej zawartości

Pierwszy krem, który się sprawdził dla młodej skóry pod oko - CLINIQUE MOISTURE SURGE EYE 96HR HYDRO-FILLER CONCENTRATE





Tak jak długi jest  tytuł tego posta, tak spory czas szukałam dla siebie dobrego kremu pod oko. Mam obecnie 23 lata i skórę suchą szczególnie pod okiem. Jeżeli chodzi o twarz, nie przeszkadzają mi tłuste konsystencje kremów, jednak pod oka to dla mnie zbyt uciążliwa forma.Zbyt tłusty krem pod cienką okolicę oka, mam wrażenie, że się przemieszcza. W jakiś sposób to mnie drażni i mój wzrok. Tłuste kremy mają u mnie problem przedostać się w głąb skóry i często po prostu się nie wchłaniają. Ciężko mi było znaleźć konsystencję lekką, ale jednocześnie taką, która zapewniłaby długotrwałe nawilżenie. Wcześniej ta okolica twarzy nie przyprawiała mi żadnych problemów. Obecnie zmęczenie w okolicy oka jest bardziej widoczne, a powieka zaczęła częściej się przesuszać. Niestety większość kremów, które używałam również uczulały mnie. Cieszę się bardzo, że zaufałam swojej intuicji i wybrałam Moister Surge od Clinique. Najbardziej przekonała mnie sama struktura kremu oraz bardzo małe prawdopodobieństwo, że ten krem mnie uczuli.




Jest to produkt W 100% bezzapachowy. Sprawdzi się do wszystkich rodzajów skóry, gdyż jest bardzo lekki. Często nosze szkła kontaktowe i pierwszy raz się spotykam, że stworzony jest dla posiadaczek szkieł kontaktowych. Formuła to wodny żel, który zapewnia cienkiej, delikatnej skórze pod oczami natychmiastowe nawilżenie, podczas gdy zawarte w nim sfery lipidowe odbudowują przesuszoną skórę.
Składniki:
- kwas hialuronowy
- gliceryna pochodzenia roślinnego,
- aktywowana woda aloesowa-koi, łagodzi,
- kofeina, która przyspiesza krążenie i zmniejsza opuchliznę,
- wyciąg z hydrolizowanego ryżu, który pomaga zatrzymywać wodę w komórkach skóry.



Moisture Surge™ Eye 96-Hour Hydro-Filler Concentrate nawilża, napina i rozjaśnia skórę. Ta nawilżająca technologia z masłem aloesowym, pomaga skórze okolic oczu uzupełniać własne zasoby wody aż przez 96 godzin. Produkt śmiało mogę stosować cienką warstwą na powiekę, nie podrażnia jej. Krem świetnie niweluje opuchnięcia, rano odświeża spojrzenie. Jego konsystencja jest dość lepka, co według mnie powoduje efekt napięcia skóry. Jednak sama lepkość koncentratu nie utrzymuje się zbyt długo. Myślę, że częsty dyskomfort w postaci podrażnień miałam przez kremy, które miały dodatek zapachowy. Z Moisture Surge jestem bardzo zadowolona. Cudownie sprawdza się na co dzień i uwielbiam efekt odświeżenia. W dzień, gdy chcę nałożyć makijaż nie nakładam produktu na powieki. Krem mogę polecić najlepiej dla Pań w wieku 20-30.
Cena ok 135zł.
ocena 9/10


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dość długo by się wchłaniało. Estee Lauder ma świetne serum pod oko

      Usuń
  2. Dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tego produktu :) robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje sie byc super. Ja mam jedynie worki ale jak to lekarz stwierdzil taka moja uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie jestem za bardzo ciekawa jak mi się sprowadził na since pod oczami jeszcze się łapie na granicę wiekową 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej przeczytałam kilka opinii tego produktu, działa on na since. Warto pomyśleć też o produkcie co ma kofeinę w składzie, te najlepiej działaja.

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tym produkcie, jednakże może kiedyś skuszę się przetestować :D
    Jestem ciekawa jakby ten produkt sprawdził się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię eksperymentować na skórze szczególnie na twarzy :-) ale również nie raz spotkałam się z pozytywnymi opiniami tego produktu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt wydaje się warty uwagi, z chęcią sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, też mam problem ze skórą pod oczami, chyba go wypróbuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoje ofercie maja tez bardziej ciężkie kremy, w konsystencji masłowej.

      Usuń
  9. Dość drogi produkt ale skoro jest dobry to na pewno jest warty swojej ceny, ps. bardzo ładne zdjęcia :)
    https://milena-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję uwielbiam dodawać kwiaty do zdjęć :)

      Usuń
  10. nie znam tego kremu ale chętnie bym go przetestowała :) akurat szukam czegoś "pod oko" :)
    Ciekawa recenzja :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, akurat szukam czegoś pod oczy! Niestety nieprzespane noce dają się w kość :P Muszę przyjrzeć się bliżej temu produktowi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie na zmeczenie jest światy. Jeszcze do sklepów trafił teraz krem pod oko Kylie. Ten jest niby genialny.

      Usuń
  12. calkiem ciekawy produkt chetnie sie przyjrze

    OdpowiedzUsuń
  13. Clinique to świetna firma. Każdy ich produkt jest wart swojej ceny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chyba jesteś fanką. Ja miałam tez od nich żel do mycia do twarzy. Wyrzucona 100 w zlew i przeciętny produkt. Ogólnie uważam że mają dobre produkty, tylko niektóre nie są warte swojej ceny.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu