Przejdź do głównej zawartości

Bobbi Brown Instant Full Cover Concealer -Korektor na ekstremalne sińce za 159 złotych. Czy Warto?




Wielu z nas prowadzi szybki tryb życia, nie wysypiamy się, a to powoduje ciemne cienie pod oczami. Korektor od Bobbi Brown Instant Full Cover Concealer to skoncentrowany, wysoko na pigmentowany kosmetyk, doskonale zmniejsza cienie pod oczami i zostawia skórę pięknie wygładzoną i rozjaśnioną. Oczywiście rozbiję dla was ten produkt na kilka ważnych czynników. Zapraszam was do dalszej części i sami oceńcie czy warto wydać na niego 159 zł.



Nad zakupem korektora od Bobbi Brown zastanawiałam się pewny czas. Słyszałam o jego mocnym działaniu, jednocześnie cena mnie trochę odrzucała. Stwierdziłam, że w swojej kolekcji brakuje mi czegoś dobrze kryjącego oraz taki który sprawdzi się też na starszej okolicy pod okiem. Odrzuciłam tańsze propozycje i zdecydowałam się na ten. Wybrałam kolor Sand. Jeżeli chodzi o kolorystykę, mamy ogromną paletę 15 odcieni, a kolor Sand świetnie mi się wpasował w letni klimat.




Formuła:
To naprawdę bardzo mocno na pigmentowany korektor, ale nie uważam go za bardzo ciężką bombę. Jest dość gęsty, jednak produkt nie zastyga tak od razu. W odpowiednim podejściu do nałożenia będzie z nami dobrze współpracował.

Opakowanie:
Mamy 6 ml produktu.Porównując Bobbi Brown dla przykładu do korektora
DIOR Backstage Pros Flash Luminizer. Wypada całkiem dobrze, ponieważ Dior ma 2,5 ml, a kosztuje 159zł. Jednak uważam, że śmiało powinno być 10ml produktu. Prawda ? Jest to plastik, ale czujemy, że opakowanie jest o wiele cięższe niż 6ml, zawsze to podbija prestiż. Aplikator idealnie przypomina błyszczyk, w sumie jak całe opakowanie. Jest proste i małe. Każda z nas wie z doświadczenie, że takiego produktu w pełni nie wykorzysta. W takim opakowaniu zostaje sporo produktu na dole i nie jesteśmy go wstanie wyjądz.

Działanie:
Dla kogo najlepiej?
Kosmetyk przetestowałam u siebie i innych osób. Moim zdaniem produkt najlepiej będzie wyglądał na silnej okolicy pod okiem z mieszana, bądź tłustym typem skóry. Concealer jest mocny i w dłuższym użytkowaniu suchą skórę może przesuszyć lub po którymś nałożeniu może wyglądać ciężko. Nie oznacza to, że nie jest to kompletnie produkt dla suchej i cienkiej skóry. Śmiało się dobrze sprawdzi do zdjęć, jako bazę pod cienie, na ważniejsze dni.

Jak go aplikować?
Ja mam suchą skórę i nakładam go najczęściej rozgrzanego opuszkami palców. Szybkimi ruchami wtłaczam go. Pamiętajmy, że przy suchej skórze mamy mniej czasu, aby ciężki produkt nałożyć. Ważne jest również o odpowiednie nawilżenie skóry przed nałożeniem korektora.
Przy skórze bardziej tłustej możemy dać sobie czas i powoli aplikować. Czym będziemy nakładać korektor to jest nasz wybór. Sama uwielbiam do tego palce lub malutki beauty blender.






Komentarze

  1. Nie znam w ogóle marki, ale z chęcią bym przetestowała .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post, check out my blog: https://keithrainz.me/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z produktem wcześniej się nie spotkałam, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas wstawię opinie delikatnego korektora.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. chyba bym się jednak na niego nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to droga opcja, dlatego cieszę się że mogę wam opisać ten produkt.

      Usuń
  6. wow amazing ......keep sharing
    please visit my blog
    https://kidscricketcoaching.blogspot.com/2020/06/episode-19-hook-shot-in-cricket-13062020.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki korektor, bo mam duże sińce pod oczami, szkoda, że nie jest tańszy 😊 dodaję do obserwowanych 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba się poważnie zastanowić i spróbować może znaleźć coś innego. Będę publikować różnie produkty, bo sama dla sobie wolę tańsze opcje

      Usuń
  8. Cena dość spora ,a przypomina mi korektor z Affectu ,który jest tańszy
    No ale nie wiem czy go nie przetestuje - sama od dawna czaję się na coś od BB 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała ich kolorowka jest bardzo ciekawa. Ja mam jeszcze baze i to jest produkt dla mnie wart swojej ceny. Tutaj tak jak pisałam, do skóry mieszanej, bądź tłustej będzie się najlepiej sprawdzał.

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tej marce , ja używam korektora z FM świetnie mi się sprawdza. Ale ten też wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam,ale chętnie bym go przetestowała. Cena jedynie mogłaby być trochę niższa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś miałam tej marki podkład i był świetny. Ten korektor chętnie bym przetestowała u siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. It´s very interesting dear because I´m always look for the perfect concealer

    OdpowiedzUsuń
  13. to będzie dobry produkt dla mojego oka. Jestem mile zaskoczona trwałością, bo Twoje oko po całym dniu dalej wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka Bobby Brown jest dobrze znana w moim kraju. Widząc wyniki makijażu, wyniki są dobre. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Korektor to dla mnie kluczowa kwestia jeśli chodzi o makijaż, bardzo fajna recenzja może sama go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety tę markę znam tylko ze słyszenia. Sama niczego nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. slyszalam o nim ale nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze jakie cudowne zdjęcia robisz! Jaki to aparat?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chociaż mam problemy z okolicą pod oczami to rzadko sięgam po korektory. Na ten się też nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też korzystam do nakładania z małego BB, ale tego korektora jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu